findatour

پارک طالقانی تهران

پل طبیعت یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری تهران است که طرفداران فراوانی دارد. بیشتر خانواده‌های ایرانی و یا گردشگرانی که از پل طبیعت دیدن می کند، می‌توانند از تفریحات و جاذبه های گردشگری اطراف آن نیز بازدید داشته باشد. پل طبیعت در حقیقت مسیر اتصالی بین دو پارک جنگلی طالقانی و پارک آب و آتش را برقرار می کند. این بستگی به شما دارد که از سمت کدام پارک به سمت پل طبیعت حرکت کنید. ما امروز قصد داریم تا شما را با پارک‌طالقانی آشنا کنیم که به عنوان یکی از پارک های جنگلی در اراضی عباس آباد تهران واقع شده است.

+ گنبد مینا تهران کجاست؟

 

پارک طالقانی

همانطور که می دانید و از نام پارک پیداست، پارک طالقانی مسیر جنگلی دارد و در آن آلاچیق های گوناگون و مسیر خاکی به صورت تپه ای وجود دارد. شما می توانید در آلاچیق های این پارک اتراق کنیم و کمی از هوای خطولانی تری پیش رو دارید. به همین دلیل بیشتر گردشگران ترجیح می دهند تا با ماشین این مسیر را طی کنند. البته شما می توانید از طریق پارک آب و آتش به پل طبیعت برسید که مسافت آن کوتاه تر است. نزدیک مسیر پارک طالقانی به پل‌طبیعت یک راهروی چوبی بسیار زیبا ساخته شده است که معمولاً پاتوق جوانان و خانواده‌ها برای عکاسی می باشد. در مسیر تردد از پارک طالقانی به طرق پل طبیعت، خانواده های بسیاری را می بینید که در حال تفریح و یا بازی در این مسیر خاکی هستند.

 

خوب است بدانیم که در این پارک امکاناتی تفریحی فراوانی وجود دارد. علاوه بر مسیر پیاده روی، مسیر مارپیچ ، وسایل ورزشی، آبنما، میز پینگ پنگ، محوطه گل کوچک و فوتبال دستی، میز شطرنج، سرویس بهداشتی و نیمکت‌های چوبی وجود دارد. 

 

خوب است بدانید که بزرگترین پرچم ایران با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در پارک طالقانی نصب شده است که به عنوان سومین پرچم بزرگ دنیا شناخته می شود.


مطالب مرتبط با پارک طالقانی تهران:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش