findatour

طعم شیشلیک و شله مشهدی

یکی از جذابترین تفریحات در هر سفری مربوط به قسمت خوردنی های آن می باشد. شکم گردی را می توانیم هم نوعی تفریح و هم نوعی نیاز بدانیم. شما با خوردن غذاهای محلی می توانید طعمی اصیل و متفاوت را تجربه کنید و در عین حال احساس گرسنگی خود را برطرف کنید. ما در این مطلب قصد داریم دو غذای خوشمزه و معروف مشهدی ها را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم در تور مشهد از این غذاها نوش جان کنید:

 

از همه ی غذاهای مشهد، شیشلیک مشهدی معروفترین آنها است. پیشنهاد می کنیم برای لذت بردن از شیشلیک به یکی از رستوران های شاندیز و طرقبه بروید. شیشلیک یکی از محبوبترین کبابهای ایرانی است که از دنده ی گوسفند یا گوساله تهیه می شود. این گوشت حتما باید تازه باشد و با ادویه طعم دار شود. بهترین شیشلیکها آنهایی هستند که کاملا پخته و طعم دار شده باشند و آبدار هم باشند.

 

علاوه بر شیشلیک، شله مشهدی که بسیار خوشمزه و لذیذ است نیز ارزش امتحان کردن دارد. شله مشهدی یک غذای پرطرفدار است که در عزاداری های مذهبی می پزند و به عنوان نذری بین هیات های مذهبی و مردم توزیع می کنند. ترکیب گوشت و حبوبات به شله مشهدی عطر و طعمی بی نظیر می دهد که هرگز از خاطراتان نمی رود. این غذا را با نان سنگک و سبزی میل کنید.

 

رستورانهای ارم شاندیز، شیشلیک صفدری، مهستان، پسران کریم و بلبل عنبران از معروفترین رستوران های مشهد هستند که کیفیت خدمات و نوع غذای آنها بسیار مناسب است. 

باز هم با من باشید تا تفریحات بی نظیر مشهد را به شما معرفی کنم:

+ تفریحات ارزان مشهد

+ دره اجنه مشهد

+ انشا مشهد

 

 


مطالب مرتبط با طعم شیشلیک و شله مشهدی:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش