findatour

آیا به مشهد سفر کنیم؟

همه ما می دانیم یکی از 5 شهر خوب برای سفر و ایرانگردی، شهر مشهد است. در شهر مشهد امکانات رفاهی بسیار خوبی وجود دارد که می توانید لحظات به یاد ماندنی را برای تمام اعضای خانواده رقم بزند. من هم بارها و روزها فکر کردم بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) چه کارهای دیگری می توانم در تور مشهد انجام دهم تا لذت بیشتری از سفرم ببرم؟

در این مطلب قصد دارم به شما چند نکته یا پیشنهاد خوب ارائه کنم. شاید شما هم مثل من دوست داشته باشید که در سفر آینده خود به مشهد، تجربه های متفاوتی داشته باشید.

 

من بارها به شهر مشهد سفر کردم. عموما تور مشهد را تهیه می کردم تا یک سفر چند روزه راحت را تحربه کنم. یکبار با خودم فکر کردم به جای اینکه یک برنامه ثابت برای سفر به مشهد داشته باشم باید کمی ماجراجویی کنم. این شهر بزرگ جاهای دیدنی خیلی زیادی دارد که واقعا بی نظیر هستند.

 

پیشنهاد می کنم برای بازدید از مکان های زیارتی زمان بگذارید. در شهر مشهد علاوه بر حرم امام رضا (ع) می توانید از مقبره پیر پالان دوز، گنبد سبز، شیخ بهایی، آرامگاه خواجه ربیع، آرامگاه سید حسن مدرس نیز بازدید کنید. لیست مکان های زیارتی مشهد

 

از جاذبه های طبیعی مشهد نیز دیدن کنید. در اطراف شهر مشهد جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی وجود دارد که می توانید در زمان گرمای هوا به ویژه تابستان از آنها دیدن کنید. آبشار اخلمد، آبشار ارتکند، شاندیز، طرقبه، چناران و پارک کوهسنگی از معروف ترین ییلاقات اطراف مشهد هستند که می توانید خیلی راحت به آنها دسترسی داشته باشید.  


مطالب مرتبط با آیا به مشهد سفر کنیم؟:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش