findatour

کشتی تفریحی کیش

جزیره کیش تفریحات آبی و سرگرمی های فراوانی دارد در مطالب قبل با پاراسل، پاراگلایدر و پاراموتور در کیش آشنا شدیم این با قصد داریم درباره کشتی تفریحی کیش صحبت کنیم و در قسمت بعد به معرفی کشتی کروز بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

کشتی های کروز

کشتی های تفریحی از جمله جالب ترین و یا قدیمی ترین نوع تفریحات گردشگری در دنیا محسوب می شود. از سالهای خیلی دور و قبل از اختراع قطار، کشتیها هم جنبه حمل و نقل داشتند و هم نوعی تفریح محسوب می شدند. در سال‌های اخیر نیز تور کشتی کروز به یکی از پر مخاطب ترین تورهای تفریحی دنیا تبدیل شده است. بسیاری از مردم دوست دارند برای یک بار هم شده تجربه حضور در این غول های دریایی را داشته باشند. به طور کلی، بیشتر کشورهایی که به پهنه های آبی و اقیانوس ها متصل هستند، می توانند تور کشتی تفریحی یا کروز ارائه کنند.کشورهایی مانند ترکیه، یونان، چین، امریکا این خدمات را ارائه دهند.

 

کشتی های کروز  | تفریحاتی گران

به طور کلی، کشتی های تفریحی یا کروز جز تفریحات گران محسوب می‌شود. در کشتی تفریحی خدمات متنوع به گردشگران ارائه می شود و در قبال آن هزینه به نسبت بالایی دریافت می شود. البته در کشتی های تفریحی کیش به این صورت نیست. این کشتی ها خدمات متفاوتی ارائه می کنند و متناسب با آن قیمت متفاوتی دارند.

 

 

کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی انواع مختلفی دارد مانند کشتی اوستا، قایق های بادبانی، کشتی نوید دریا، کشتی آکواریوم طوطیا، کشتی تفریحی گردشگری، کشتی تفریحی آرتمیس و کشتی آکواریوم ستاره دریایی از مهمترین نوع کشتی های تفریحی در تور کیش هستند.

هر کدام از این کشتی ها امکانات مختلفی را به گردشگران ارائه می‌کند. بنابراین قیمتی که شما می‌پردازید به نوع کشتی که انتخاب می کنید، بستگی دارد. ارزانترین کشتی های تفریحی شامل کشتی نوید دریا و کشتی اوستا می باشند که خدمات معمولی اما خوبی را ارائه می‌کند. به طور مثال، تور شبانه کشتی تفریحی کیش که از ۹ شب تا ۱ بامداد ادامه دارد و شما می توانید با استفاده از نور پردازی های بسیار زیبا و سطح آب های خلیج فارس حرکت کنید.

در قسمت به شما خواهیم گفت که آیا همه گردشگران از خدمات کشتی های تفریحی کیش رضایت دارند؟

لینک پیشنهادی: لیست تفریحات آبی کیش

 


مطالب مرتبط با کشتی تفریحی کیش:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش